Isnin, 31 Ogos 2009

KLIP VIDEO (PENUH) PERSEMBAHAN PANCARAGAM PDRM (ADELAIDE AUSTRALIA 2006)








1. Pada 04/08/09 yang lalu SAYA bersama 5 orang rakan dari pancaragam PDRM sabah dan beberapa orang lagi dari pancaragam PDRM sarawak dan kedah telah ditugaskan untuk membantu pancaragam PDRM Pusat yang kekurangan anggota disebabkan ramai daripada mereka telah terlibat untuk bergabung dengan
pancaragam PDRM kedah untuk ke SWEEDEN bagi mengadakan persembahan pancaragam di sana.

2. Selama kira-kira 10 hari saya berada di pancaragam pusat(KL) tersebut, banyak bahan2 yang berguna saya telah perolehi, yang boleh saya muatkan di dalam blog PANCARAGAM-MALAYSIA ini untuk saya kongsikan bersama pengunjung2 sekalian secara berperingkat2.

3. terima kasih saya ucapkan kepada rakan saya saudara RIZAL(drum) dari pancaragam PDRM pusat kerana menginzinkan saya meminjam cakera keras nya(external) untuk saya salin kedalam komputer riba saya.

4. berikut adalah persembahan pancaragam PDRM (PUSAT) sempena INTERNATIONAL POLICE TATTOO bertempat di ADELAIDE, AUSTRALIA pada 2006 yang telah lalu.


saksikanlah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan